SZKOLENIA W PROJEKCIE
OBSZAR 1: Innowacyjne umiejętności dydaktyczne
Formy wsparcia:
1. szkolenie o charakterze psychoedukacyjnym i metodycznym (uwzględniające kwestie dotyczące skutecznej komunikacji w procesie dydaktycznym, innowacyjnych metod pracy ze studentami i technik pobudzania kreatywności):
- liczba osób na szkoleniu – 15,
- liczba grup – 1,
- czas szkolenia – 30h dydaktycznych,
- termin realizacji szkolenia: wrzesień 2019;
2. szkolenie z zakresu innowacyjnych metod pracy dydaktycznej (uwzględniające grywalizację jako skuteczną metodę uczenia 20 h, design thinking" w dydaktyce - poziom podstawowy 20 h, „design thinking" w dydaktyce - poziom zaawansowany 20h; Be Visual – atrakcyjna wizualizacja treści -poziom podstawowy 20h):
- liczba osób na szkoleniu – 20,
- liczba grup – 1,
- czas szkolenia – 80h dydaktycznych,
- termin realizacji szkolenia: czerwiec 2019 , wrzesień 2019;
3. szkolenie dotyczące technik kreatywnego rozwiązywania problemów biznesowych:
- liczba osób na szkoleniu – 15,
- liczba grup – 1,
- czas szkolenia – 16h dydaktycznych,
- termin realizacji szkolenia: luty 2020;
4. szkolenie nt. Angażujące formy kształcenia oraz wspierania studentów w rozwoju (uwzgledniające kwestie : wykładowca w roli mentora 20 h; skuteczne motywowanie studentów 20h):
- liczba osób na szkoleniu – 15,
- liczba grup – 1,
- czas szkolenia – 40h dydaktycznych,
- termin realizacji szkolenia luty 2019;
5. szkolenie nt. Komunikatywność wykładowców (uwzględniające kwestie rozwoju kompetencji z zakresu emisji głosu 20 h, innowacyjnych prezentacji i wystąpień publiczne dla wykładowców 20 h):
- liczba osób na szkoleniu – 15,
- liczba grup – 1,
- czas szkolenia – 40h dydaktycznych,
- termin realizacji szkolenia: luty 2020.
6. szkolenie pn. „Analizy statystyczne i data mining w ekonomii z wykorzystaniem programu Statistica - (planowanie badań i analiz, wnioskowanie statystyczne, metody wizualizacji danych, praktyczne zastosowanie technik regresyjnych, analizy wielowymiarowe, prognozowanie i analiza szeregów czasowych, data mining metody bez nauczyciela i metody predykcyjne):
- liczba osób na szkoleniu – 15,
- liczba grup – 1,
- czas szkolenia – 120h dydaktycznych,
- termin realizacji szkolenia: czerwiec 2019, lipiec 2019;
7. szkolenie pn. „Modelowanie w badaniach marketingowych i rynkowych, z wykorzystaniem Statistica”(modele pomiaru i analiza rzetelności skal, regresja prosta i wieloraka, modele logitowe i probitowe, eksploracyjna analiza czynnikowa, konfirmacyjna analiza czynnikowa, równania strukturalne):
- liczba osób na szkoleniu – 15,
- liczba grup – 1,
- czas szkolenia – 24 h dydaktycznych,
- termin realizacji szkolenia: luty 2020.
8. szkolenie pn. „Prognozowanie i analiza szeregów czasowych z wykorzystaniem Statistica”(procesy stochastyczne i szeregi czasowe, klasyczna analiza szeregów czasowych, wyrównanie wykładnicze, metody regresyjne w modelowaniu i prognozowaniu szeregów czasowych, procesy prognostyczne w przedsiębiorstwie):
- liczba osób na szkoleniu – 15,
- liczba grup – 1,
- czas szkolenia – 24 h dydaktycznych,
- termin realizacji szkolenia: marzec 2020.
W ramach szkoleń 1- 8 jeden uczestnik może skorzystać z więcej niż jednej formy wsparcia.
OBSZAR 2: Prowadzenie dydaktyki w języku obcym
Formy wsparcia:
1. kurs języka angielskiego (wymagana znajomość na poziomie B1):
- liczba osób na szkoleniu – 5,
- liczba grup – 4,
- czas szkolenia – 180h dydaktycznych,
- termin realizacji szkolenia: semestr letni 2018/2019 (marzec – czerwiec 2019) , semestr zimowy 2019/2020, semestr letni 20 19/2020
2. kurs języka angielskiego (wymagana znajomość na poziomie B2):
- liczba osób na szkoleniu – 5,
- liczba grup – 2,
- czas szkolenia – 120h dydaktycznych,
- termin realizacji szkolenia: semestr letni 2018/2019 (marzec – czerwiec 2019) , semestr zimowy 2019/2020.
W ramach szkoleń z obszaru 2 jeden uczestnik może skorzystać z jednej formy wsparcia.
KONTAKT
Osoby zainteresowane uzyskaniem dodatkowych informacji w sprawie szkoleń z projektu pn. ,,Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie’’ Zadanie 13. „Podnoszenie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich WNE” zachęcamy do kontaktu:
Zespół koordynatorów projektu:
dr hab. Mariola Grzybowska-Brzezińska, prof.UWM - margrzyb@uwm.edu.pl
dr Tomasz Wierzejski - tomasz.wierzejski@uwm.edu.pl
Wydział Nauk Ekonomicznych UWM w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 4, pok. 6
czynne w poniedziałek (godz. 10.00-12.00), środę (godz. 9.00-11.00) i czwartek (godz. 11.00-13.00)