Ogłoszenie
dla Nauczycieli Akademickich Instytutu Inżynierii i Ochrony Środowiska (Wydział Geoinżynierii)
o rozpoczęciu rekrutacji
W ramach Projektu nr POWR.03.05.00-00-Z310/17 pn. ,,Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie’’ będzie przeprowadzone szkolenie w ramach zadania 14 Podnoszenie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich.
ECDL ADVANCED
Szkolenie składa się z modułów:
1. Moduł A1 - Zaawansowane przetwarzanie tekstów (czas trwania szkolenia 40h)
2. Moduł A2 - Zaawansowane arkusze kalkulacyjne (czas trwania szkolenia 40h)
3. Moduł A4 - Zaawansowana grafika menedżerska i prezentacyjna (czas trwania szkolenia 40h)
Istnieje możliwość zapisania się na jeden moduł lub kilka modułów. Realizacja szkoleń będzie odbywała się w terminie do połowy lipca 2022 roku.
Celem szkoleń jest rozwinięcie umiejętności wykorzystania oprogramowania pakietu Office w pracy wykładowcy akademickiego przez osoby prowadzące zajęcia w celu podwyższenia jakości realizowanych zajęć dydaktycznych.
Szkolenie skierowane jest do nauczycieli akademickich Instytutu Inżynierii i Ochrony Środowiska prowadzących zajęcia dydaktyczne, zatrudnionych na umowę o pracę/akt mianowania w UWM w wymiarze co najmniej ½ etatu i co najmniej przez okres 6 miesięcy przed dniem złożenia Wniosku rekrutacyjnego. Osoba ubiegająca się o zakwalifikowanie do udziału w szkoleniu, jest zobowiązana do wskazania w Formularzu zgłoszeniowym, jak wykorzysta nabyte umiejętności w kształceniu studentów.
Przebieg rekrutacji
- Termin prowadzenia naboru: 15.03.-24.03.2022 r.
- Miejsce składania dokumentacji: scany wypełnionych i podpisanych własnoręcznie dokumentów należy przesłać drogą mailową na adres: katarzyna.bulkowska@uwm.edu.pl (z dopiskiem w tytule maila "Szkolenia ECDL"), następnie podpisane oryginały dokumentów należy złożyć w kopercie w sekretariacie swojej Katedry (z dopiskiem Szkolenia z projektu POWER), zostaną one potem przekazane do Biura Projektu.
- Dokumentacja: wypełniony Formularz zgłoszeniowy (załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa) i Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zwykłych (załącznik 2 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa). W formularzu zgłoszeniowym proszę zaznaczyć ECDL Advanced (z dopiskiem który/e moduł/y).
- Dokonanie wyboru uczestników Projektu: zatwierdzenie listy rankingowej osób zakwalifikowanych przez Komisję Rekrutacyjną odbędzie się w terminie od 28.03.2022 r. do 01.04.2022 r.
Osoby zakwalifikowane do Projektu zobowiązane są do podpisania następujących dokumentów w terminie określonym przez Koordynatora: Umowa uczestnictwa (załącznik nr 3 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa), Deklaracja uczestnictwa w projekcie (załącznik nr 4 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa), Kwestionariusz osobowy (załącznik nr 5 do do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa) oraz Oświadczenie uczestnika projektu (załącznik nr 6 do do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa).
Regulamin Rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie oraz pozostałe dokumenty dotyczące Projektu (załączniki) można pobrać ze strony internetowej www.zpr.uwm.edu.pl. - zakładka STREFA PRACOWNIKA NAUKOWO-DYDAKTYCZNEGO / Wydział Geoinżynierii (dawniej Wydział Nauk o Środowisku) / Dokumentacja - link
Z poważaniem
Katarzyna Bułkowska
Koordynator szkoleń